پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228182
دردسرهاي شيرين خط حمله تيم ملي براي کي روش
تاریخ انتشار : 1396/03/20 08:47:48
نمایش : 1666
خط حمله تيم ملي فوتبال ايران به واسطه حضور چند بازيکن تاثيرگذار و گلزن به يکي از دغدغه‌هاي شيرين کي‌روش تبديل شده و کار انتخاب را براي او سخت کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هيچکس فريادهاي از ته دل قوچان نژاد و آزمون را در جام ملت هاي آسيا در استراليا از ياد نمي برد، آنها توسط کي روش طوري تحت فشار قرار گرفته بودند که به عنوان جانشين يکديگر به ميدان مي آمدند و رقابت را به اوج خود رسانده بودند و البته در مسير اين رقابت کاملا حرفه اي مسير را ادامه مي دادند.

گوچي که به ميدان مي‌آمد و گل مي زد فرياد مي زد، آزمون هم همينطور، آنها با اين فريادها خوشحالي نمي کردند بلکه بخشي از انرژي خود را که فشرده شده بود و براي رقابت با يکديگر گذاشته بودند را تخليه مي کردند تا آرام شوند. کي روش هم اين موضوع را مي دانست و آنها را طوري در ميدان قرار مي داد که اين فشار روي آنها باقي بماند.

اما اين دو در ادامه راه تنها نماندند، در واقع کي روش رقابت دو نفره را بسيار بالاتر برد و حالا نه دو نفر که چهار نفر رقابت مي کنند و کم هم نمي آورند، کريم انصاريفرد و البته مهدي طارمي هم خودشان را به اين رقابت جذاب رسانده اند و حالا اين چهار نفر بايد کي‌روش را مجاب کنند که يک يا نهايتا دو نفر از آنها به ميدان برود و کي روش را هم با گلزني راضي نگه دارد.

در واقع به نظر مي رسد اين فشرده ترين رقابت مهاجمان در همه تاريخ فوتبال ايران باشد. هر چهار نفر را بررسي مي کنيم:

قوچان نژاد

۱- قوچان نژاد يکي از بهترين گلزنان ليگ دسته اول هلند است و رقابت او با يورگنسن از فاينورد ناجوانمردانه بود چرا که  فاينورد تيم بسيار قدرتمندتري است اما گوچي ايران در هيرنفين به تنهايي براي آقاي گلي در ليگ دسته اول مي جنگيد و اين نشان از آمادگي فوق العاده او دارد.

مهدي طارمي

۲- مهدي طارمي براي دومين سال پياپي در بالاترين حالت خود قرار گرفته و باز هم  آقاي گلي در ليگ برتر ايران را به دست آورد. او هم آقاي گل شده و آمادگي خوبي دارد و کي روش هم از او راضي است.

سردار آزمون

۳- سردار آزمون در روستوف تنه به تنه بزرگان مي زند و گل هاي بسيار معتبري را به تيم هاي بزرگ اروپا تحميل مي کند، او طوري سر مي زند که انگار در حال آبشار زدن در واليبال است. آزمون که تا کنون سي گل براي تيم ملي زده را حتي با دايي مقايسه مي کنند. او در جايگاهي بالاتر از بقيه قرار گرفته اما از منظر تعداد گل زني شايد به دليل سخت بودن رقابت  کمتر از بقيه است.

کريم انصاري فر

۴- آقاي گل ليگ يازدهم و سيزدهم ليگ برتر بعد از مدتي افت در المپياکوس عالي کار کرد  و در حال بازگشت به دوران اوج بود، کريم انصاري فر  هم در تيم ملي مثل هر سه نامبرده ديگر رقابت سرسختانه اي را شروع کرده و يک گام عقب نمي‌کشد.

دردسرهاي شيرين کي روش

در واقع بايد تاکيد کرد که اين رقابت مربع  سرسختانه پيگيري مي شود و هيچکس قصد عقب نشيني ندارد و اين براي کي روش در اين پست يعني بهترين هديه و البته پر دردسر ترين تصميم. کي روش با رقابتي کردن پست هاي تيم ملي و البته هميشه حق دادن به حق دار اين رقابت ها توانسته شرايطي ايجاد کند که کمتر حاشيه ببينيم و کمتر با مشکل مواجه شويم اما با اين وجود نمي توان نگفت که اين کي روش دردسر هاي شيريني دارد براي انتخاب از ميان اين مهاجمان. در واقع در نوک حمله فوتبال تيم ملي ايران رقابت که نه، جنگ در جريان است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html